ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE ZAVAROVALNICE SAVA - ZAKAJ GA POTREBUJEM?
DEJSTVA, DA JE ZDRAVJE ČLOVEKOVA NAJVEČJA VREDNOTA,SE ZAVEDAMO VEČ ALI MANJ VSI.
Ljudje, ki jim zdravje povzroča težave, pa se tega zavedajo še nekoliko bolj. Zanimiv je namreč vzvod, da ljudje na zdravje pričnemo pazit komaj tedaj, ko ga izgubimo. Za povrnitev v »prejšnje stanje« smo takrat pripravljeni investirati marsikaj. Čas, denar, pogosto pa tudi ustvarjeno premoženje.
Kaj si želi človek, ko zboli?
Zavedati se moramo, da ko človek zboli, zboli hkrati tudi njegova duša. Človek v tem obdobju potrebuje posebno pozornost bližnje okolice, da se prilagodi novi situaciji, ki pogosto njegovo življenje in življenje njegove družine postavi na glavo. Žal pa vse prepogosto bolezen v družini, pomeni tudi ogromen finančni izziv. Ljudje vse preveč neradi razmišljamo o neprijetnih življenjskih situacijah, kar je popolnoma človeško in razumljivo. Pri pogovoru z našimi strankami, običajno dobimo sledeče povratne informacije:
- »ne bom zbolel, živim zdravo!«
- »jaz ne bom nikoli zbolel!«
- »ne bom zbolel, ker sem se tako odločil!«
- »če bom razmišljal o tem, bom res zbolel…«
- »zdravo se prehranjujem in dovolj se gibam!«
- »pozitivno razmišljam, zato se mi nič slabega ne bo zgodilo!«
- »nekdo bo že poskrbel zame!«
Žal pa navkljub našim prizadevanjem, življenje vse pogosteje ubere povsem svojo pot in v hipu vehementno prekriža naše načrte.
ZBOLEL SEM. Kaj pa sedaj?!
V človeški naravi je, da se naše telo in um vedno osredotočata na tisto česar nimamo, na tisto kar nam manjka in kjer čutimo primanjkljaj. Ko se drobcen košček hrane po odličnem kosilu zatakne med zobe, bo naš jezik nenehno iskal poti in možnosti, da se znebi hrane, ki tja ne sodi. In to bomo na vse pretege počeli, dokler nam zadano ne uspe. Tako tudi v primeru, ko naše telo oboli, vsa naša pozornost, fokus, misli in namen delujejo v smeri ozdravitve in izboljšanja našega počutja. Vsakodnevni ritem se popolnoma spremeni in preglavice, ki so nam morda še včerajšnji večer kravžljale živce in kratile spanec, potisnemo na stranski tir.
V naši glavi se odvijejo klasični scenariji:
«Zakaj ravno jaz?«
»Le zakaj se nisem prej odpravil k zdravniku?«
»Ali bo posledica bolezni nepodaljšanje pogodbe o delu, odpoved delovnega razmerja?«
»Bomo zmogli odplačevati vsakomesečne finančne obveznosti?«
»Bo moja družina primorana v odprodajo nepremičnine?«
»Kdo bo skrbel za otroke?«
»Bom deležen ustrezne zdravstvene oskrbe in kaj če ne?«
»Mi bo sploh kdo resnično stal ob strani?...«
Soočamo se s tisočerimi vprašanji, ki so v takšnem obdobju odziv slehernega od nas. Vsakdo se v določenem trenutku potiho sprašuje: «Bojim se, da je kaj resnega. Bom preživel? Kaj me sploh čaka?«
Na tej poti potrebujemo pomoč, potrebujemo kvalitetno in predvsem hitro zdravniško oskrbo, ki pa dandanes ni več tako samoumevna, kot so je bile vajene generacije pred nami.
Slovenski javni zdravstveni sistem namreč kljub Pravilniku o najdaljših dopustnih čakalnih dobah, ne zagotavlja klasičnih 6 mesečnih omejitev za izvedbo kontrolnih pregledov. Kontrolni pregledi »čez tri leta«, so dandanes postali stalnica, postali so nekaj čemur se ljudje le stežka privajamo, posebno ko gre za naše zdravje in počutje. Za nas. Vsakodnevno naše stranke opisujejo abstraktne situacije, ki so jim priča, pogosto pa jih izkušajo tudi na lastni koži.
»Ko sem prejela napotnico, je bil naveden datum kontrolnega pregleda na dokumentu, leto 2020. Prepričana sem bila, da gre za pomoto ter da se je administratorka zatipkala. Poklicala sem v ambulanto, kjer mi je medicinska sestra pojasnila, da je takšna pač dolžina čakalne dobe.«
V sektorju osebnih zavarovanj pri Zavarovalnici Sava je ekipa spremljala razvoj dogodkov na zdravstvenem področju, vendar bila kot do tedaj »nezdravstvena« zavarovalnica dokaj nemočna pri ponudbi zdravstvenega zavarovanja, ki bi omogočilo pomoč bolniku v tovrstnih situacijah. Po temeljiti analizi trga in sistemskem izogibanju odgovornosti iz strani državnega aparata, je Zavarovalnica Sava v pričetku leta 2018 na trg lansirala posebno zdravstveno zavarovanje, ki ga je poimenovala preprosto: ZDRAVJE / ZDRAVJE PLUS.
Gre za zavarovanje, ki omogoča izjemno hiter pričetek postopka zdravljenja s klicem na brezplačno številko asistenčnega centra Zavarovalnice Sava: 080 19 20.
Zakaj je sklenitev zdravstvenega zavarovanja pod okriljem Zavarovalnice Sava za zavarovance tako ključnega pomena?
Oba paketa zdravstvenega zavarovanja, Zdravje in Zdravje Plus, omogočata dostop do zdravstvenih storitev najkasneje v desetih (10) dneh, kar je bistveno hitreje kot to omogoča javni zdravstveni sistem.
Postopek je izjemno enostaven in uporabniku prijazen. Na zavarovalnici se zavedajo, da ogromno, predvsem starejših zavarovancev, še vedno ne uporablja sodobnih telekomunikacijskih omrežij, zato je storitev naravnana na način, da uporabniku omogoči hiter kontakt in še hitrejšo povratno informacijo uporabniku.
Dejansko je vse kar zavarovanec potrebuje ustrezna oblika urejenega zdravstvenega zavarovanja ter zdravniško napotilo (napotnica) na specialistični pregled.
Operater na brezplačni številki, za zavarovanca uredi najhitrejši možen datum kontrolnega pregleda (ne pa kasneje kot čez 10 dni) ter ga o tem obvesti. Prav tako ga iz strani zavarovalnice, na pregled opomnijo dva dni pred dogovorjenim pregledom.
Zavarovanec se tako lahko brez dodatnih skrbi in obremenitev osredotoči na svoje zdravstveno stanje in izboljšanje le tega, saj zavarovalnica Sava poskrbi za potrebno ureditev diagnostike njegovega zdravstvenega primera.
Zavarovalnica Sava je zavarovanje ponudila v podporo zavarovancem in potreben odgovor trenutnim razmeram na zdravstvenem trgu ter zagovarja stališče, da je hitra in ustrezna oskrba ključnega pomena za zavarovanca.
Izkušnje zavarovancev namreč kažejo počasnejše okrevanje ter bistveno poslabšanje stanja zavarovanca v primeru podaljševanja čakalnih dob in prepozne obravnave bolezenskega stanja.
V obdobju snovanja produkta, je Zavarovalnica Sava v sodelovanju z družbo Valicon izvedla raziskavo, s katero je potrdila dejstvo, da je zdravje nedvomno najvišje pozicionirana vrednota Slovencev.
Skozi raziskavo se je izkazalo tudi, da četudi 65 % anketiranih meni, da je njihovo zdravstveno stanje dobro, jih zgolj polovica ocenjuje, da za svoje zdravstveno stanje skrbi »dobro« oziroma »zelo dobro«, kar so absolutno zaskrbljujoči podatki.
Naši svetovalci tako ob pregledu obstoječega portfelja osebnih zavarovanj posameznika, priporočajo pravočasno sklenitev zdravstvenega zavarovanja Zdravje ali Zdravje Plus.
Oba paketa omogočata sklenitev ugodnejšega zavarovanja za družine ter po želji zavarovanca tudi plačilo nižje zavarovalne premije v primeru zavarovančeve 30 % soudeležbe ob nastanku zavarovalnega primera.
ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE ZAVAROVALNICE SAVA TOREJ OMOGOČA:
- asistenčne storitve organiziranja in naročanja na kontrolni pregled
- kritje stroškov specialističnih ambulantnih preiskav, zahtevnih diagnostičnih preiskav, zdravstvenih posegov v enodnevni obravnavi ter ambulantne fizioterapije.
Omogoča vam, da poskrbite za optimalno zdravstveno varnost.
Za vsa dodatna pojasnila so vam na voljo naši svetovalci.
Z veseljem si bodo vzeli čas ter se posvetili organizaciji in ureditvi vaših zdravstvenih in osebnih rizikov.
Pokličite nas na 080 22 56 ali nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.